Thursday, November 23, 2006

Během rekonvalescence Kurt zůstal doma a zkoušel hrát na kytaru. Neměl žádný příjem, a tak musel přežít několik měsíců převážně o rýži. Jednou za čas si vyhodil z kopýtka a dal si mražený steak. "Žil jsem v tom chlívku a chcípal hlady," svěřuje se Kurt, "neměl jsem prachy na kytaru a nad tím jako stín visela hrozba domácí, která volala každej den a připomínala mi, že jí dlužím za nájem. Prostě klasická situace." Netušil, kde bude v blízké době bydlet.
Jeho snem bylo založit kapelu s Chrisem, ale ten se tvářil, že nemá zájem. "Pořád jsem nadhazoval, jak sháním někoho do kapely," říká Kurt, "ale Chris jako by neslyšel." Aby ho navnadil, půjčil mu Kurt dokonce na týden a půl svůj zesilovač. Ale Chris na Kurtovy pokusy nereagoval, dokonce ho donutil, aby si pro zesilovač přišel. "Měl vážně dohrej zvuk," říká Chris, "ale rozhod jsem se, že mu ho vrátím."