Monday, November 13, 2006

Opiáty jako percodan Kurtovi ulevovaly.

Když je bral, necítil k lidem takovou nenávist. "Dokonce jsem je měl i trochu rád nebo jsem aspoň přehlížel, jak jsou povrchní, a bral jsem je jako opravdový lidi," říká. "Třeba měli zpackaný dětství nebo to z nich udělalo okolí. Otupoval nechut, kterou jsem k lidem měl. Musel jsem ho brát, protože už jsem byl unavenej z toho, jak jsem lidi nenáviděl a každýho odsuzoval. Díky tomu jsem prožil pár klidnejch dnů."
Přestože spolu Kurt a Erik hodně kamarádili, začalo se jejich přátelství, možná kvůli hudební rivalitě, rozpadat. Neshody mezi nimi se prohlubovaly. Jednou v noci, osm měsíců poté, co Kurt začal u Shillingerů bydlet, se Kurt, Erik a Steve Shillinger vrátili každý z jiného mejdanu opilí domů. Steve mluví o mrazené pizze, zatímco Kurt o tom, že chtěl spát a Erik koukat na televizi; každopádně se ale Kurt a Erik z nějakého důvodu začali prát. Kurt vyhlásil pauzu na cigaretu a pak bitka pokračovala na dvoře za domem. "Na zdi byla opravdová krev," vzpomíná Steve. "Nechci rozpitvávat, kdo vyhrál - jen vám řeknu, že to byla surová a drsná rvačka."