Tuesday, August 29, 2006

Lukin hrál na baskytaru

v místní kapele Melvins, kterou už Kurt jednou večer v létě před devátou třídou viděl zkoušet. Kurtův kamarád Brendan se znal s někým, kdo znal bubeníka od Melvinů, a spolu na něm vymámili pozvání na zkoušku kapely konající se na půdě u jednoho z nich. Melvins se ještě nedostali k punku, ale hráli věci od Hendrixe a Who.
Poprvé viděl opravdovou rockovou kapelu zblízka a byl vzrušením bez sebe. "Celou noc jsem pil víno a pořádně jsem se namazal. Musel jsem být nesnesitelnej, pamatuju se, že jsem jim pořád mazal med kolem huby," vzpomíná Kurt. "Strašně mě vzrušovalo, že vidím stejně starý kluky hrát v opravdový kapele. Bylo to něco. Říkal jsem si: ,Ti se ale mají."` Brzy měli všichni vlezlého prcka plné zuby a vyhodili ho. Když odcházel, byl tak opilý, že spadl ze žebříku.