Friday, August 18, 2006

Začal se také stýkat s partou kluků, kteří nosili trika s Kiss, dlouhé kabáty a měli stupňovitě sestříhané vlasy. "Byli o dost starší než já - snad už chodili na gympl," říká Kurt. "Kouřili trávu a připadali mi mnohem správnější než mí trapní spolužáci ze čtvrtý třídy, co čučeli na přitroublý seriály. Zval jsem je domů a dělil jsem se s nima o jídlo, aby se mnou kamarádili." 'I~to mladí kuřáci brzy zaregistrovali Donovu úctyhodnou sbírku desek a naléhali na Kurta, aby jim desky pustil. "Potom, co mě naučili poslouchat tuhle muziku," vypráví Kurt, "se ze mě časem stal malej kuřák trávy."
"Nikdy za mnou nepřišel, ani jako dítě, aby se mi svěřil, co má na srdci, nebo se vyjádřil, co vlastně chce," říká Don. "Je jako já - taky nic neřeknu a počítám s tím, že to časem přejde nebo nějak dopadne. Nic nevysvětluju. Nosím to v sobě a pak to ze mě vyletí naráz."
"Oženil se a já pro něj přestal existovat," vypráví Kurt. "Vy