Monday, June 05, 2006

Na hvězdy

světového formátu vedou Kurt s Courtney doce la střízlivý život. Nemají kolem sebe žádné poskoky ani svalna té gorily. Kurt jezdí do města taxíkem, chodí k McDonaldovi na hamburgera a aby zůstal inkognito, naráží si přitom do čela směšnou starou mysliveckou čepici. Když je jednou v noci přišel navštívit do hotelu jeden známý a vešel otevřenými dveřmi do jejich pokoje, zastihl Kurta a Courtney, jak se k sobě tulí v posteli v pyžamech a potmě sledují v televizi neuvěřitelný škvár s Leifem Garrettem. "Ahoj," řekla Courtney bez sebemenšícl rozpaků.
Kurt je hubený a působí křehce. Mluví kolísavým a jakoby zastřeným, chraplavým hlasem, což je následek spousty vykouřených cigaret. Působí to pak, jako by byl smutný a vyčerpaný jako by právě přestal naříkat, ale on takový prostě je. "Každe si o mě myslí, že jsem nějaká citová troska, totálně negativní a ponurá hvězda - 7zaždej," říká Kurt. "Pořád se mě ptají: ,Co ti je?` A mně přitom vůbec nic není. Nejsem vůbec smutnej. Došlo to tak daleko, že jsem se začal pozorovat a zkoumat, jak mě lidi vidí. Napadlo mě, že bych si měl dát oholit obočí. To by snad pomohlo."