Friday, August 04, 2006

Kurt říká,

že měl pocit, jako by v něm vyhaslo světlo, které se od té doby snaží najít. "Pamatuju se, že jsem to najednou už nebyl já, připadal jsem si bezcennej," vypráví. "Zdálo se mi, že už nemám nárok kamarádit s ostatníma klukama, protože měli rodiče a já už ne."
Jako outsider si však začal připadat už před rozvodem. "Neměl jsem'si co říct hlavně s tátou," vypráví. "Chtěl ze mě mít sportovce, ale mně sport nic neříkal, byl jsem umělecky založenej, ale on na tyhle věci nebyl, takže jsem se pořád cítil provinile. Nechápal jsem, jak můžu bejt jejich, protože ani jeden z nich neměl vztah k umění jako já. Měl jsem rád muziku a oni ne. Snad jsem si podvědomě myslel, že mě adoptovali - hlavně od doby, co jsem viděl tu epizodu ze seriálu ,Partidge Family`, kde si Danny myslí, že ho adoptovali. Ztotožnil jsem se s ním."