Saturday, July 29, 2006

Wendy pocházela z rodiny,

která měla dost hluboko do kapsy, ale její matka vždycky dbala, aby to na dětech nebylo znát. V tom byla Wendy po ní. Každé ráno Kurta pečlivě načesala, aby vypadal jako Shaun Cassidy,( Mladý americký zpěvák populární hudby ze 70. let, který nosil typický účes té doby. (pozn. překl.))dohlédla, aby si vyčistil zuby, oblékla ho do nejhezčích šatů, jaké si mohli dovolit, a poslala ho v nepohodlných, ale moderních pohorkách do školy. Dokonce ho nutila nosit svetr, na který byl alergický, protože v něm dobře vypadal. "Obě moje děti chodily snad nejlíp obleče né z celého Aberdeenu," chlubí se Wendy "O to jsem se postarala. Wendy se snažila, aby se děti nestýkaly s "určitými kamarády z určitého prostředí, kteří žijí v určitých poměrech". Podle Kurtova tvrzení mu v podstatě zakazovala, aby se stýkal s chudými dětmi. "Máti mi vtloukala do hlavy, že jsem něco lepšího než oni, a tak jsem se jim brzo začal posmívat a nadávat do špinavejch smradochů," přiznává Kurt. "Pamatuju si, že několik dětí pořád smrdělo chcankama. Šikanoval jsem je a pral se s nima. Ve čtvrté třídě jsem přišel na to, že jsou lepší než kluci z bohatších rodin, že jsou opravdovější a jsou větší raubíři." Nemyté vlasy, neholené strniště a otrhaný zevnějšek se později staly Kurtovým poznávacím znakem.