Sunday, December 03, 2006

Měli i vlastní nahrávací firmu.

Johnson spolu s Candacem Petersonem řídili malou, ale vlivnou nezávislou společnost, 1~ Records, která mimo jiné distribuovala i podobně zaměřené zahraniční kapely - Young Marble Giants, Kleenex a Vaselines.
Kurt tento K étos nebral se vším všudy. Rád nosil dlouhé vlasy a rád fetoval. Ale líbila se mu jejich hudba a poselství, které v sobě nesla. "Otevřelo mi to dveře k muzice, jakou jsem nikdy předtím neslyšel," říká Kurt. "Uvědomil jsem si díky tomu, že jsem strašně dlouho nepřemýšlel o svým dětství. Snažil jsem se na ně zapomenout. Prostě jsem je vymazal. Tohle mi pomohlo vrátit se zpátky do dětství a ke vzpomínkám na ně. Bylo to milý připomenutí nevinnosti." Na levém předloktí si nechal vytetovat jednoduchým emblémem ohraničené písmeno K - "Aby mi připomínalo, že mám zůstat dítětem."