Wednesday, April 05, 2006

Sen o zrcadlech

Měl jsi někdy pocit, že budoucnost je minulostí,
ale nevíš proč?
Sen o ovládnutí času
Je to opravdu teď, vážně se to děje?

Nevím, proč se tak cítím
Zdál se mi už tento čas, tohle místo?
Něco mi opět probleskne hlavou
Myslím, že už jsem tvoji tvář někdy viděl
I tento pokoj, někdy jsem tu byl
Něco mi opět probleskne hlavou


Všechny mé naděje a očekávání
Hledám vysvětlení
Znám už svůj cíl?
Už to nemohu snést

Sen je pravda, …

Myslím, že už jsem tvůj hlas někdy slyšel
Myslím, že už jsem tato slova říkal
Asi se zblázním
Jsem stále ve svém snu?
Je tohle jiná skutečnost?
Asi jsem se zbláznil


Všechny mé naděje a očekávání
Hledám vysvětlení
Pomalu si uvědomuji
Že možná nevidím pravdu

Sním jen v černé a bílé
Sním, protože žiji
Sním jen v černé a bílé
Chráním se před sebou samým


Sen je pravda, …

Vstávám, zapaluji lampu
Mám hrůzu z blížící se noci
Bojím se usnout a snít znovu ten sen
Nic, co mohu promyslet
Nic, s čím se mohu vyrovnat
Vypustit démony hluboko v mé hlavě

Mám strach pomyslet
Že se můj sen děje
Musím se vyhýbat nástrahám
Chránit se před sebou samým

Jsem ztracen ve snu o zrcadlech
Ztracen v paradoxu
Ztracen a čas běží
Ztracen, zlý sen, který přehlížím

Ztracen, peklo, kde bývám
Ztracen, jiný čas i místo
Ztracen, paralelní život
Ztracen, zlý sen, který přehlížím