Friday, March 24, 2006

Statečný nový svět

Umírající labutě, zkroucená křídla
Krásy zde není třeba
Ztratil jsem lásku, ztratil jsem život
V této zahradě strachu
Spatřil jsem mnoho věcí
Za svůj osamělý život
Matko, láska už není
Přiveď toho surovce zpět domů

Pustina, dům bolesti
Nedává tomu všemu smysl
Přestaň myslet, otup mozek
Spasitel před svým pádem
Co vidíš není pravé
Ti, kdo ví, neprozradí
Vše je ztraceno, prodali tvou duši
I přes tento skvělý nový svět

Skvělý nový svět, v tomto skvělém novém světě (2x)
V tomto skvělém novém světě, skvělý nový svět (2x)

Dračí králové, královny umírají
Nuže, kde je spása?
Ztratil jsem život, ztratil jsem sny
Vyrvěte kosti z mého těla
Tichý výkřik, nyní smích
Toužím povědět vám pravdu
Jste plánovaní, jste prokletí
V tomto skvělém novém světě

Umírající labutě, zkroucená křídla
Přiveď toho surovce zpět domů...