Wednesday, March 22, 2006

Duchové mořeplavců

Plul jsem do mnoha zemí, teď podnikám svoji poslední cestu
Stojím na přídi, směřuji na západ
Brázdím nocí, tiším své srdce, plánuji a
modlím se
Kompas se natáčí, má vůle je silná, nebudu sveden ze své cesty
Tajemství času, mračna, která zakrývají slunce,
ale já vím, já vím, že...

Vidím duchy mořeplavců, ale ti jsou ztraceni
Když plují do úsvitu, zaplatí
Jejich žalující kostry se vynoří z moře
Sirény z útesů mě vábí

Osvoboď mé srdce
Unášené vlnami vpřed
Není kam utéci, syn mořeplavce
Štvát se celé dny za duhou

Nevím, kam směřuji
Vím jen, kde jsem byl
Sny přichází a odchází, má to tak být
Nic není skutečné, dokud to sám nepocítíš

Pluji mezi ohromnými skalisky, sirény volají
mé jméno
Připoutám ruce ke kormidlu, krev pulzuje vypětím
Já nezklamu, přichází slunce, tma je
zapomenuta
Po věčnost budu plout, není jiné cesty
Tajemství času, mračna, která zakrývají slunce, ale já vím, já vím...