Friday, September 22, 2006

"Od tý doby," říká Kurt, ,jsem začal bejt hrdej na to, že jsem teplej, i když jsem nebyl. Celej ten konflikt se mi líbil. Bylo to vzrušující, protože jsem málem našel sám sebe. Byl jsem jinej. Nebyl jsem tak docela tím punkrockerem, kterým jsem chtěl bejt, ale bylo to lepší než bejt průměraej jako ostatní."
Ale tlak okolí byl nakonec silnější, a tak zjevně otrávený Kurt jednoho dne zašel za Loftinem a řekl mu, že se s ním už nemůže scházet. Těch urážek jen kvůli tomu, že kamarádí s "baníkem", bylo prostě příliš. Loftin to pochopil a,jejich cesty se rozdělily.
V deváté třídě Kurt začal kouřit trávu a kouřil každý den až do posledního ročníku, kdy alespoň počkal do večera. "Začínal jsem bejt úplně paranoidní. Od přírody jsem neurotik, ale trávou se to ještě zhoršovalo," vypráví Kurt.